Bemutatkozás, tanári filozófia az IKT jegyében

Keszi Dóra vagyok, 21 éves, az Eötvös Loránd Tudományegyetemen harmadéves magyar-történelem osztatlan tanárszakos hallgató. Jelen blog a tanulmányaim részeként készült, a Korszerű mesterség – IKT tantárgyhoz.

Nagyon kíváncsian várom, mit tudhatok meg ezen a kurzuson az IKT eszközök használatáról, hiszen tanulmányaim során szinte egyáltalán nem találkoztam ezekkel az eszközökkel, többek között blogot sem vezettem még.

A témában viszonylag tájékozatlannak érzem magam, ezért is vagyok motivált abban, hogy minél több praktikát tanulhassak, amit majd a tanítás során kamatoztathatok. Egyedül az interaktív táblával ismerkedtem meg a múlt félévben, és azt is rendkívül hasznos és alkalmazható praktikának találtam.

Örülök, hogy tanulhatom ezt a tantárgyat, hiszen úgy gondolom, ennek nagyon sok haszna lesz a későbbiek során. Az szakpáromnál kifejezetten fontos lenne az IKT eszközök használata, hiszen sok diák unalmasnak és száraznak érzi ezeket a tantárgyakat, azonban  az új eszközökkel rendkívül színes, érdekes órákat lehetne tartani.

Címkék: produktumok