Produktumok 3. Időszalag készítése

A felajánlott oldalak közül az időszalag készítését választottam, mert úgy gondolom ez az én szakpáromnál elengedhetetlen és nagyon jó szemléltetőeszköz lehet. 

Időszalagot használhatnak a gyerekek egy-egy hosszabb történelmi esemény, vagy korszak könnyebb áttekintéséhez vagy irodalom órán egy életmű feldolgozásához is. 

Eddig nem ismertem időszalag készítő programokat, azonban most kipróbáltam a ww.timetoast.com/ oldalt. Izgalommal kezdtem neki a saját időszalagom elkészítésének, azonban már az elején akadályokba ütköztem.

A könnyed használathoz elő kell fizetni, azonban lehet ingyenesen is használni a felületet, ez viszont nem átlátható. Az ingyenes használat regisztrációhoz kötött, szóval némileg időigényes a művelet. Szerettem volna egy történelemmel kapcsolatos időszalagot készíteni, azonban sajnálattal vettem észre, hogy a program Krisztus előtti időt nem képes feldolgozni, ez történelmi témánál hátrányt jelenthet, de egy hétköznapi tartalom feldolgozásánál nagyon jó választás.